Bebeğimin burnu sık tıkanıyor birazda hırıltı var serumla açarken birkaç kez genzine kaçtı korktum tıkanır diye yapmaya elim varmıyor artık nebulizatör almak istiyorum kullandığınız önerebileceğiniz marka var mı? (Kompresörlü değil şarjlı tercihimdir)
Direct Nexus kullanıyorum ben memnunum
Tekirdağ’da nerede yaşıyorsunuz bende Tekirdağlıyım sürekli görüyorum yorumlarınızı
Saray’dayim buyukyoncali siz ?
Merkez bende
Tanıştığıma memnun oldum ![]()