@Halimee aleyküm selam cnm benim doktorum harun Hazar bahrandi abimin eşinide ona yönlendirmiştim oda istifa etmiş başka bir doktora gitmiş Yusuf die menmun kalmamiş çok ilgisizdi diyor cinsiyetini bile sorunca erkeğe benziyor gibi deyip geçiştirmiş senin gittiğin doktorun iyimiydi onerirmisin acaba
Ben Tuana Arisüt Burger var ona gitmiştim çok iyiydi. Minnoş tatlı bir bayan ve daha kimseyi geçiştirdiğini azarladığını görmedim. Birde Nesibe hanım varmış onada iyi diyorlar.
Tamam cnm Allah razı olsun Tuana hanıma gitsin… diyorum Tuana hanım aklımda biri önermişti diye demekki sen onermişsin
hiç bişey soramamiş acele acele hadi tamam git diyormuş cinsiyetine de emin olamamişlar morali bozulmuş tekrar saol cnm
Rica ederim
ama Yusuf Seyhan ıda çok övüyorlardı. Ben gitmedim hiçte. Ama Tuana Hanım dan memnun kalır ![]()
![]()
Yok cnm bizim gelin menmun kalmamiş oda övüyorlar diye ona gitmişti girdim diyo hadi hadi böyle acele tavırla diyo yat hemen demiş hiç bişey sormadı ben soru soracam izin vermedi diyo söylemedi hemen bakıp resmini eline vermiş ilaç kagidinida vermiş cinsiyetini sorunca da erkeğe benziyo demiş 3ayi geçti bilmesi gerekiyo net cevap verebilirdi ben görmedim ama gelinjmizin dedi kadarıyla ilgili gelmedi
… Benim gittiğim Harun Hazar Bahran 3aylikken kıza benziyo dedi kesin kısmı demiştim iyice inceledi evet eminim kesin kız demişti çok aşiri ilgiliydi kullandığım ilaçları tekrar tekrar sorardı ihmal gelme felan diye söyledim Tuana hanıma almiş ona gitcek
İyi inşaAllah memnun kalır. Benim doğumda da Harun hoca nöbetçi imiş. Sancı anında bir kere geldi başka hiç görmedim. Bildiğim yatan hastalara bir vizit yapılır kontrol edilir öyle taburcu olunur ama anlam veremedim. Sizde doktor geldi mi doğum sonrası?
Yok hayır bana hiç doktor gelmediki ebeler ve hemşireler geldi sadece
Bende geldi muayene etti gitti. Bir daha da görmedim. Bende ebeler mi çağırdı ki acaba? Çünkü ultrasonla fln da baktı ben sancı çekerken. Baktı doğurur dedi gitti![]()
Hahaha
bende hiç doktor felan gelmedi gece 12de gitmiştim ebe baktı açılma yok dedi ben sancidan kivraniyorum açılma yokki nasıl sancın varmış dedi suratida hiç gülmüyordu azarlar şekilde konuştu hep Allah’ım bu doğum yaptirmasin beni dedim geri eve geldik sabaha kadar çektim sabah daha fena oldum yalancı sancimi diye bekledim tabi baktım duramıyorum öglen gittik tamamen acılma var direk doğuma dediler çok şükür ebem o kadar iyiydiki Allah razı olsun ondan amaki hiç doktor felan gelmedi neden acaba
haha ne komik adam bu doğurur
aslında çok ilgiliydi ama demekki bazen ilgisiz olabiliyorlar
İlgisiz değil de değişik geldi belki sancı anında gördüğüm içindir. Sonuçta ağrı çekiyorum
.Muayene gitsem polikliniğe gidip belki severim bilmiyorum.![]()
ama ebeler ve hemşireler Rabbim e şükürler olsun bende de iyiydi. Dua ettim iyi olsun ne olur diye![]()
![]()
Yaa evet olabilir o sanciyi çekmek gerçekten zor ama sonu güzel
bende aynı şekilde hep dua etmiştim atlattık o günleri çok şükür
Çok şükür
sağ Salim büyütelim inşaAllah hepimiz ![]()
Amin inşallah cnm![]()
![]()