Neyle yıkayacağım ya

Kızlar bebeğimin çamaşırlarını normalde Uni baby sıvı deterjan ile yıkıyorum 1 hafta önce bitti deterjanımız bende küçük bir ilçede yaşıyorum her yere bütün marketlere baktım ne başka deterjan nede toz deterjan bulamadım başka bi ilçe var oraya da yarım saatlik yolumuz var bidaha oraya inmem gerek almam için he bulurum diye diye 1 haftadır çocuğun çamaşırları yığın olmuş. İnternetten sipariş verdim sürekli bulamıyorum diye oda 3 4 güne ancak gelir çocuğun kıyafeti kalmadı vallah ya. Neyle yıkayabilirim alternatif olarak varmı önerebileceğiniz bişey ya

Beyaz sabun var mı canım onu rendele bir dene istersen.

Marka fark eder mi

Beyaz olsun evde ne varsa dene bence. Bende Dalan Sultan Hamamı var baya güzel.

Yeşil sabun yokmu canm zeytinyagli var ya elde yıka sıcak suyla falan ben öyle yapmıştım köyde lekeler çıksın diye zaten eskiden de onu kullanırlardı ya bir sıkıntısını görmedim ben

Köydeyken annemlerin suları hep kesilirdi çamaşır makinesini açamazdı bende hep elle yıkıyordum zeytinyağlı sabunla

Ya elde yıkamak mesele değil 1 hafta önce merdivenden düştüm parmağım kırıldı hiç yıkayacak durumda değilim. Sanırım beyaz sabun rendeliycem

Bende o markayı kullanıyordum lekelerı çıkarmıyor oglum 6 aylık artık normal deterjanı yıkıyorum 1 aydır hıc problem yasamadım

Evet lekeleri çıkarmıyor bende fark ettim bunu internetten siveno markasını aldım bakalım bu nasıll. Normal kendi kullandığınız deterjan ile mi yıkıyorsunuz

Evet omo sıvı kullanıyorum bence deneyebılırsınız alerji yapmazsa devam edın derim çevremde bir cok kısı aynı sekılde yapıyor

Teşekkür ederim şuan sabun rendeleyip attım da bi çıksınlar bakayım çıkmazsa lekeleri kendi deterjanımızdan koyayım

Vallahi ben kalmadığında bebek şampuanıyla yıkıyorum çamaşırlarını hiç uğraşma beyaz sabun cart curt belki onlar bile bebeğin cildine zarar verebilir.

Çıkartmadı zaten lekelerini

Roxy de cok guzel lekeleri guzel cikartiyor

Ben ilk doğduğu günden beri omo kulaniyorum.

Bebek deterjanı almadim..uny baby sadece camasir yumusaticisini kulaniyorum. Hicbir sorun yok ..bostan yere masrafa gerek yok . Bir de bebek bir zaman sonra o ilaca alışıyor vücudu sonra alerji olasılığı artıyor.. yumusaticiyi ben kokusu için aliyom yoksa onu da almam​:joy::joy::joy:

2 yasina girecek kendi capsulumden kullaniyorum yada sivi+cok cok az yumusatici

Hemen siniyo uzerine

Ay aynur bacim gecmis olsun parmagini kirmissin InsaAllah yardim edecek birin vardir cocukla ilgilenecek.

Ablacım çok teşekkür ederim çok sağol. Atel takmışlardı söktüm attım günlük işimi engelliyor. Pazartesi kontrolüm var gidip bakacağım ağrısı oluyor elbette yardım edecek kimsem yok da eve gelecek annemlere yakınım ben gidip geliyorum sürekli onlar ilgileniyor sağolsunlar

Iyimis bari dedigin gibi bebekle boyle kazalar neyse tekrar gelmis gecmis olsun tekrar ablacigim rabbim yasatmasin birdaha.kendine iyi bak bebisede.

Bende ilçeye gidince bulamamistim Dalin deterjan, sabun tozu vardı ondan almıştım iyiydi ya tavsiye ederim . Daha önce deterjan değiştirdiğinde alerji olmuştu sorun olmadı

Sorma abla pişman oldum ertesi gün ağırdı gittim yine alçıya aldılar kaldım böyle