Nöbet mi geçiriyor acaba

Kızlar oğlum arada bi kendini komple kitliyor nefesi gidiyor elini ayağını kaldırıp kaskatı kesiliyor 15 saniye falan sürüyor duruyor bazen hiç yapmıyor nazende yapıyor mesela dün 3 defa yaptı yerde hiç yapmaz sadece kucaktayken ağladığı zamanda değil normal kucakta durduğunda yapıyor ve o kitlenme geçtikten sonra ağlama krizine giriyor sonra eski haline dönüyor acaba nedir bu kızlar :pleading_face:

Bugün hastaneye götüreceğiz de öncesinde size sormak istedim çok kafama taktım epilepsi nöbeti mi geçiriyor acaba diye düşündüm

​Bebeğinizin yaşadığı bu durum, Katılma Nöbeti Bu durum, genellikle 6 ay ile 6 yaş arasındaki sağlıklı çocuklarda görülen, ebeveynler için oldukça korkutucu olmasına rağmen çoğunlukla zararsız kabul edilen refleks kaynaklı bir tepkidir. Ama yinede doktorunuza sorun bence hem içinizde rahat eder

Bebeğim 3 aylık yalnız o yüzden korktum bende araştırdım 6 ayda başlıyor katılma nöbeti

Reflu bebeklerde ve kabizlik ceken bebeklerde oluyo ilk 4 ay genellikle.avucunu SIkiyo yumruk yapiyo.bazen cok hizli nefes aliyo bazen hic almiyo gibi bebeklerin yuzde yetmisinde var dedi malesef doktorum.icin rahat etsin diye yinede gotur baksin cigerlerine cunki daha cok kucukler ben eymen dogdugunda ilk haftalar hep giderdim etrafimdakinler bisey bisey yok derlerdi hep takintili oldugumu soylerlerdi ama olsun doktoruma soylerdim aferim iyi yapiyorsun diyordu getirmekle.aklinda soru isareti kalmasin bisey cikmasa bile.

https://youtube.com/shorts/O-i2rQo2gR4?si=qkh8A1i7YV9wBDVZ bu şekilde ama 15 saniye sürüyor sonradan da ağlıyor mesela bu bebekte belli aralıklarla olup duruyor bizimki uzun sürüyor ve bir kere yalnız oluyor birkaç günde bir yapıyor

Doktora goturmeniz iyi insallah bisey yokdur ama ben norma diyemiyorum cunki burda bi anne vardi bebegi 3 aylik falandi sanirim kisa kisa nobetler geciriyodu malesef guzel seyler olmadi . En ufak biseyde olsa bence doktora goturmek ihmal etmemek gerek

Bu dedigim bebegede west sendromu teshisi koymuslardi ayni bu bebek gibi

Eltimin bebeğinde vardı ama o 7 aylıktı sizinki küçükmüş mutlaka gidin doktora hayırlı sonuçlar alırsınız inşallah :palms_up_together:

Geçmiş olsun. İnşaAllah kötü birşey çıkmaz. Haber edin olur mu?

Teşekkür ederim hepinize hastaneye gittik çocuk nörolojiye yönlendirdi ama bizden video istedi teşhis için anlayabilmeleri için video önemliymiş

Çok gecmıs olsun insallah önemli birşey değildir lütfen bizi haberdar edin​:heart_hands::pleading_face:

İnşallah canım doktor bulursak götüreceğiz haber ederim canım çok sağolun :folded_hands:

Haber edeceğim inşallah :smiling_face: