Nolacak bu düşmeler

Kızlar bebeğim 7 aylık yerde sürekli artık dönüyor odayı turluyor dönerek​:joy: dizlerinin üstüne de kalkıyor ama henüz emeklemiyor. Sorum şu. Döndüğü için sabit kalmıyor sürekli atıyorum ünitenin altına gidiyor kalkmaya çalışırken kafasını vuruyor ama ağlamıyor. Bazen işte sert dönünce kafasını vuruyor bazen desteksiz oturuyor ama çok denge sağlayamıyor bazen arka üstü düşüyor halının üstüne falan. Bu ufak düşmelerde bir sorun olur mu sizde de böylemi durumlar. Artık alıştı ağlamıyor da ama ben korkuyorum :joy:

Daha ne düşmeler göreceksin.. bunlar fragman bile olamaz.. hazırlan zor günler yükleniyor :rofl:

Benim bebek 7 buçuk aylık bıraktığım yerde buluyorum dönme yok :joy:

Aksiyeten yükleniyor canım :joy:

Ben esyalarin altina girmesine izin vermiyorum, yastiklarla kapatıyorum. Desteksiz oturduğu zamanlarda da arkasina yastik koyuyorum. Icim rahat ediyor, diger şekilde emin olamiyorum.

Yok hayır yükseğe koymuyorum dönmeye başladığından beri hep yerde

Benim kızda döne döne mutfağa yanıma geliyor nerdeyse :joy:

Ay kız hangi biyeri kapatayım durmuyor ki bikere denedim onu kanepenin altına zaten sığmıyor kıçına kadar sokuyor geri geri giriyor gerisi yok orda sıkıntı yokta ünitenin altına gidiyor oraya da bikez denedim ama ayağıyla itekliyor yine bi ara bulup giriyor. Ki sadece orası da değil mesela duvarın dibine gidiyor atıyorum dönmeye çalışırken kafasını vuruyor. Ama ağlamıyor. O yüzden soruyorum problem olurmu diye

Yerlerde yatmakdan fıtık olmama az kaldı. Heleki şuan kalkmaya çalışıyor geri atıyor kendini gözümü iki sn ayırsam felaket şeyler yaşanacak ufak çarpmalarda bana bakıyor ihh falan yaptıysam hemen ağlıyor tepki vermediğimde bişey olmamış gibi dönüp oyununa devam ediyor

Evet ya benim ki de emekliyor o kadar hızlı ki yetişemiyorum bile bir anda kayboluyor. Her yere giriyor düşüyor. Her yerden tutunup ayağa kalkıyor . Melek kanadı aldım işte o işe yarıyor arka üstü dustugunde kafasını koruyor en azından. Bütün kapıları kapatıyorum koridorda emekleyip duruyor :rofl:

Benim bebegimde pek aglamiyor vurduğunda ama bizlerin yuregi çıkıyor iste​:blush:

Ayyy benim de en büyük korkum valla 6 ay 14 günlük 1 haftadır tam dönmeye başladı emekleme falan yok ama hop hop atiyo kendini yere yorgan serip etrafını yastıklarla destekliyorum ama bu daha başlangıç valla ben de bilmiyorum napcam

Hep aynı demekki​:joy: