Kızlar bebeğim 4 ay 7 günlük. Bir haftadır çok değişti huysuz hep onu geçtim uykuya geçerken o kadar çok ağlıyor ki o kadar direniyor ki sinirlerim cok bozuluyor çoğu zaman kendimi tutamıyorum kızıyorum hatta anlamaz Bebek daha çok üzülüyorum bu hâle geliyor oluşuma![]()
Evet maalesef 4 ay atağı çok zor geçiyor her gün ağladığımi bilirim ruh gibi geziyordum artık evde uyumaz sürekli ağlar sürekli huzursuz çok zor bir dönem hatta benim oğlum meme reddi bile yaşadı tekrardan alıştirdim ama sabret geçici bir süreç sonra hiç birini hatirlamicaksin
İnşallah ![]()
Ne kadar sürdü
En az 1 ay sürdü ama sonra kendiliğinden rahatlıyorlar zaten. 4. Ayda meme reddi çok yaşanıyor eğer öyle biseyle karşılaşırsan pes etme Zorlada olsa emzirmeye çalış
Tamam canım çok sağol