Kızlar yeni doğum yaptım doğum sırasında yırtılma oldu onu diktiler sonrasında çok kötü bir ağrı yanma olmadı o kadar ben eve döndüğüm zaman çok kötüleştim mideme mikrob düşmüş çok fazla mide bulantısı kusma yaşadım 1 damla su da içemedim o gün boş mideye bile kusuyordum e öyle oluncada çok fazla güç kullandım her tarafım yeniden doğum yapmış gibi ağrıyordu şimdide dikişlerime çok güç düştüğünden tuvalete gittiğim zaman yanma oluyor ağrı oluyor çok fazlada oturuyorum bebek emziriyorum diye öğlen tuvalete gittiğinde tikişin düşmüşmü kopmuşmu bilemedim ama bağlandığı yerden kopmuştu anlamadım ben kendimi düştü koptumu
Elinizle kontrol edin açıklık varsa dikiş atmıştır. Eğer yoksa iyileştiği için düşmüştür ya
Var var açıklık zaten görünüyor doktor dikmeyede bilirim infeksiya geçmesşn diye diliyorum dedi