Normal doğum sonrası

Merhaba normal doğum sonrası rahim sarkması ve idrar kaçırma problemi yaşayan oldu mu ne kadar sürede düzeldi

Merhaba, bende rahim sarkması olmadı sanırım ama idrar kaçırma vardı. Doğum yaptıktan sonra ilk 3 hafta filan çok fazla idrar kaçırıyordum hatta tuvalete gittiğimde daha oturamadan neredeyse tüm tuvaletimi beze yapıyordum zor yetişirdim. Zamanla azaldı ve düzeldi çok şükür. Sürekli doktora sordum kontrole her gittiğimde, hepsi normal dedi ilaç veremeyiz emziriyorsun dediler bol bol kegel egzersizi yap dediler. Çoğunlukla yapmayı unuttum ama şu an daha iyi durumdayım bebeğim 9 aylık. Şurda 1 aydır filan biraz daha düzeldi aslında, bol su içmeye korkuyordum içtiğim gibi hemen tuvaletim gelirdi. Hala eğer çok sıkışırsam bir kaç damla kaçtığı oluyor ama o ilk günlere göre çok daha iyi durumdayım tabi :joy:

Merhaba. Ben de 4 gün önce doğum yaptım. İdrar kaçırma bende de var daha doktoruma gitmedim gidince sorucam bence normaldir.