Normal doğum

Kızlar normal doğum yapalı tam bir ay oldu dikişlerim hala erimedi dokunduğum zaman şişlik hissediyorum normal mi ?

Evet normal canım geçecek bende de olmuştu geçti

Bugün 41. günüm dikişlerim eridi hafif kaşınıyor gibi benim de :innocent:

Normal benim iki aya duzeldi

3.aydayım hâlâ hissediyorum ve ağrım oluyor zaman zaman

Bende de 4 gün oldu daha oturamıyorum

Dokunduğun zaman şişlik hissediyorsan bir doktara git bence enfeksiyon kapmış olabilir doğum yapalı 46 gün oldu yarın 4. Kontrolüme gideceğim dikişlerin olduğu yer şiş gibi garip gözüküyordu gittim doktora enfeksiyon kapmış dedi krem falan verdi

6 ay oldu dikiş yerinin ağrısı yeni geçti

2 ay 2 gün oldu hala şişliklerim var benimde

Bugün doktora gittim enfeksiyon kapmışım,dikişlerimin ikisini aldı, antibiyotik yazdı haftaya geri gel dedi.anne olmak her açıdan çok zormuş

Yastık koy altına yada kalcani yan pozisyonda otur ben öyle yapıyordum

@Lugna merhaba evet normal iyileşme süreci kişiden kişiye göre değişkenlik gösterebilir. :rose: