Normal mi bilmiyorum gerçekten korkuyorum 😞

Merhaba ben dört buçuk ay oldu doğum yapalım bu süre zarfında geçen ay bir adet oldum Bu ay tekrar adet olmadım emzirdiğim için mi yoksa hamile olma ihtimalin var mı gerçekten çok korkuyorum test aldım bugün hamile çıkmadım ama yine de testte de yanılma durumları oluyor başına gelen var mı ya da emzirme döneminde adet düzensizlikleri olur mu tecrübesi olanlar lütfen cevap versin Bu arada bu sabahtan beri mide bulantım da var acaba adet olacağım diye mi midem bulanıyor en son kasımın sonunda adet olmuştum Bir ay oldu bugün bir ayımda oldu 10 gün attığı da oluyor ama adetim bilmiyorum yine de psikolojim çok bozuldu

Adet düzensizliği çok normal. Doktorum iki yıl bile sürebilir bu düzensizlik demişdi. Benim mesela düzene girdi ama hala ara ara adet dışında kahve rengi lekeler görüyorum. Gebelik şüphesi hakkında bişey diyemem ama düzensizlik gayet normal. Bazen erken olursun bazen geç. Bazı kısa sürek adet dönemin bazısı uzun. Bunlar olabilecek şeyler. Rahim kendini kolay toparlayamıyor. Eğerki kırk kontrolünde doktor bi sıkıntın yok dediyse normaldir

Evet bir sıkıntı yoktu ama işte böyle olunca ben de bir anda korkuyorum hamilelik olur diye neyse yine de teşekkür ederim Yeni yılınız kutlu olsun