Kizim 4 ay 11 gunluk sadece emziriyorum bütün mmalari reddetti doktor verme dedi kusuyor bildiğiniz simdi 7 kilo kilosu boyuda iyi şükürler olsun benim sormak istediğim gunde en fazla 4 kez cisli bez alıyorum oda öyle dolu dolu degil kaka da 2 gunde bir bqzen hergun simdi bu çocuk ac degilmi boyle aman aman aglamsi da yok vicdan azabı çekiyorum normalmi bu drum caresiz kaldim ek gida cok mu erken hic bisey verilmez mi mama dışında
Bebekler büyüdükçe çiş tutabilme süreleri de uzun oluyormuş. Bazen gece çok dolu bez almıyordum doktoruma sorduğumda artık çiş tutmaya başlayabilirler demişdi. Gelişimde bi sorun yoksa huzursuz da değil 4 bez de idealdir bence
Bende aynıyım 2 ay 22 günlük bebeğim bazen dolu oluyo bazen hiç yok gibi doymuyomu diye emziriyim diyorum bu seferde çok emdiği için kusuyo