Bebeğim on günlük aşırı gazlı bu ilk defa damladan aldım bebeğim bu kadar ufakken kullanabilir miyim kullanan anneler kaç damla ve ne şekilde kullanıyor yazarsanız sevinirim
Ben ilk haftalardan beri kullanıyorum 20 damla sabah 20 damla akşam diyordu ilk günler kıyamadım 5 damla Sabah akşam verdim şuan 2 aylık 20 damla veriyorum
Bana da 20 damla fazla geldi o yüzden sordum çok sağolun![]()
Ben sabah akşam 10 ar damla veriyorum faydası oluyor ama düzenli kullanmanız lazım
Rica ederim ![]()
5 damla günde 3 defa veriyordum ben
Çok memnunuz . Günde 3 defa 10 damla kullanıyoruz