Kizlar 42 günlük bebeğime nasıl kullanmalıyım günde kaç defa ve kaç damla
Bunu kullanmıştım bir ara şu an hatırlamıyorum bizim kullandığımız gaz damlası sabah 5 damla akşam 5 damla şeklinde belki sana da fikir olur
Ben 10 sabah 10 akşam kullandım canım
20 diye yazıyor bana fazla gibi geldi bende dün 5 sabah 5 akşam şeklinde kullandım inşallah faydası olur teşekkür ederim cnm
Öyle yazıyor ama bana fazla gibi geldi çok olmazmi
Yok canım olmaz mesela benim bebeğim gazlı idi ben her manasına 5er 5er katıyorudum 20yi aşmayacak şekilde gece son manasına 10 katıp veriyordum rahat uyusun diye zaten doğal bi ürün merak etme
Ben doğduğundan itibaren bunu kullanıyorum iki tane farklı marka denedim bebeğimi mahfetti tekrar buna döndüm üç aylik bebeğim ilk başta 5 ile başladım baktım çok fayda etmedi sonra 7 yaptım faydalı oldu büyüdükçe arttırdık şimdi 10 veriyorum ancak kesiyor bende toplamda 20 yi çok geçmemeye çalışıyorum. Sizde bebeğinizde deneyin az başlayın bence faydası yoksa bir tane artira artira gidin her bebekte farklı oluyor sonuçta
Tamam saolasin canim teşekkür ederim
Normalde gazını cokariyor ama ne kadar çok Gazi varsa hala agliyor kendini iki büklüm ediyordu acayip ıkıniyor akşam verdim 5damla sanki biraz faydası oldu gece uyudu çok şükür normalde hiç uyumuyordu ama yinede sancısı vardı ikinarak uyanıyor eğer az gelirse dediğiniz gibi çoğaltırim çok saolun
7 sabah 7 akşamki verdiniz
Sinemcim benim kızımda gaz çıkarıyordu hatta günde iki bazen üç sulu kaka yapıyordu hiç kabızlık yoktu ama gazı asla bitmiyordu bir saat kesintisiz ağlıyor gündüzleri hiç uyumuyordu sanki bir yeri kırılmış gibi ağlıyordu ağlamaktan dudakları çatlıyor kıpkırmızı oluyordu acile gittik film çektiler bağırsaklarda tıkanma var dediler bir hafta tedavi gördüm şükür şimdi iyi artık rahat . Allah korusun senin bebisinde olmasın insallah da bizim böyle bir sorun vardı. Damlayı da öğlene doğru şimdi 10 akşam 10 veriyorum gece de çok kivranirsa 5 veriyorum
Evet öyle yapıyordum sende az ver baktın etki yok arttır
Onla geçmiş olsun cnm bunda gündüzleri o kadar ağlama yok sadece ıkınma var sancidan uyuyamiyor buda sıvı kakasını yapıyor sabah 5 damla verdim sancidan uyumuyor hala emiyor sürekli ikinmak için ama gece öncekine göre güzel uyudu diyebilrim uyandı tabi ikinarak uyandı emerken geri uyudu korktum şimdi ya öyle bişey mi varki acaba ilaç tedavisimi yaptılar size
Tamam cnm çok saol
Bebeğin henüz daha çok küçük bana günde 5 kere 5 ml ver dedi doktor ben 2 defa 3 ml veriyorum faydasını da gördüm çok şükür ama ishalini falan takip et canım
Senle konuşmuştuk cnm sendede şurubu vardı galiba eşimi zor ikna ettim bu damlayı aldim sabah 5damla verdim ama pek faydası olmadı gibi sürekli ikinip duruyor ama dün gece de 5damla vermiştim ikindi ama uyududa normalde uyumuyordu bugün nasıl olur bilmiyorum günde 2defa 3ml nasıl oluyor
İshalmi yapıyor bu damla
Benim bebeğim ishal oldu ama doktora sorduğumda onunla alakalı değil dedi ama yan etkileri arasında madir görülen
Benim doktorum günde 5 defa dedi damla daha farklı oluyor herhalde şırıngayla veriyorum ben içinden çıkan benim ilk verdiğim günden itibaren etki etmişti sen bebeğine rahatlar inşaAllah
