Bu vitamine yeni başladım ama başladığım gün bebeğim çok sancılandı hiç uyumadı sizce bir alakası var mıdır
Olabilir hepsi iyi gelmiyor olabiliyor. Bize de sağlık ocağının verdiği iyi gelmemişti ama ocean iyi geldi
Bende ocean aldım uykusuzluk yaşatıyor bunu gozlemledim.Doktorumuz Pedia -D markasını önerdi ,onu da kullanamadım ayçiçeği yağı ve d vitamini içerikli.
Yine oceanı veriyorum memnun olunan başka vitamin arayisindayim.
Biz kullanıyoruz çok memnunuz şükür ![]()
Pedia-D kullanıyorum her sabah 3 damla veriyorum hiçbir sorun yaşamadım
Ben devit 3 kullanıyordum hiçbir sorun yaşamadık içeriği kötü denildi bu yüzden değiştirmiştim ![]()