Kızlar bebeğime ocean microfer demir takviyesi başladım. İnternette 7.5 kg çocuk için 17 18 damla yazıyor ama çok değil mi henüz 4 aylık. Kaç damla vermeliyim?
Merhaba cnm bnde aynısını kullanıyorum doktoruma danıştım kaç kilo ise o kadar damla ver dedi .şu an 8aylığız önce kilosuna göre veriyordum şimdi damlanın camındaaki ölçüye kadarr çekip veriyorum 0,5ml
Ben kilosuna bakmadan verdim ocean markanın . 0.5 ml verdim. Kan değerlerimizde iyi çıkınca 9 aylıkken bıraktık
Dr bize çocuk kaç kilo iste 2 katını ver demişti.
Bizde ocean kilosu kadar verdik maalesef bebeğime fayda etmedi 1yas kontrolünde marka degistirdik d vit demir arti demiş düşüklüğü nedeniyle B12 başladik fermix marka onu da 5 damla kullanıyoruz şuan 15 ay 16 günlük
Yani şimdi kiloya göre vereyim dimi canım? Bana biraz çok geldi damla sayısı da emin olmak için soruyorum.
Aslında 0.5 versem daha iyi olur gibi zaten 8 9 damla falan çıkıyor sanırım. 17 18 çok fazla geldi hatta bugün araştırdım 20 damla verdim ama yanlışlıkla çok vermişim
2 katı mı çok bence. Bide demir ilacına göre değişiyormuş damla sayısı belki ondan öyle demiştir size ama yinede çok.
İnşallah fayda eder canım sizede şuan. Ben henüz doktora gitmedim tahlil falan yapmadık. Ebe devletin verdiği demiri verince kullanmak istemedim okuduğum yorumlardan ötürü oceanın diğer vitaminlerinden memnun olduğum için de deneyelim dedik. Bizede iyi gelir inşallah bakalım
Aynen banada çok gelmişti özellikle sormuştum kilosu kadar demişti sen yinede 0,5 ver ne cok ne az![]()
İnşallah canım burdaki çoğu anne kullanıyor kullandı zaten onu
Çok mu bilmiyorum dr öyle dedi o şekilde vermiştim ama sen yine de kendi doktoruna danışırsn
Bana da doktor kilosunun iki katını ver demişti içerisindeki Demir miktarı az çünkü bende forumlarda araştırdım vs memnun kalmayan da çok olunca başka markaya geçtim, 9. Ay kontrolünde demirimiz tam çıkınca bıraktık..O markayı da kilosunun iki katı kullanmam soylenmisti o şekilde de kullandım.Cok değil yani.
Merhaba devletin demirini neden kullanmıyorsunuz benim ki 8 aylık zor tikiyorum ağzına her yer kan oluyor istemiyor mu tadı mi kötü anlamadım ne yapayım ben yardımcı olabilir misiniz
Çok fazla yan etkisi olduğunu ve çeşitli kimyasallardan yapılmış olabileceğini çok fazla yerden okudum o sebeple kullanmıyorum. Genel olarak bebekler damla damlatırken huysuzlanır zaten ama devletin verdiğini kullanmayın bence. Zaten kesinlikle istemiyor bebeğiniz de demekki. Benim gördüğüm genellikle ocean veya ferrum kullanıyor insanlar bende ocean kullanıyorum tüm vitaminlerde memnunum açıkçası tavsiye ederim.