Odaları ayırma

Erken mi bilmiyorum bugün beşiğini kendi odasına koydum 9 ay 10 günlük bebeğim. Odasını ayıran veya bu süreçte olan anneler nasıl bir süreç bu, nasıl bir yol izleyebilirim yardımcı olur musunuz?

Uyuyasiya yaninda durdum tamam ekstradan bisey yapmadim.
Tek kisilik koltuk yaninda dururdum bi de lamba.
Yavas yavas alisti.
Simdi tamamen uyuyo sabaha kadar.

Bende koltuk koydum odaya orada uyutup beşiğine koydum inşallah kolay alışır odaya uyuyana kafar baktı hep

Benim bebeğim 3 buçuk aylık büyük kızım da 8 yaşında ikisi birlikte uyuyor gece emzirip tekrar kendi yatagima yatıyorum ne kadar erken ayrilirsa o kadar kolay olur diye düşünüyorum

Odasi musait olanlar yapabilir canim mantikli
Sessiz sakin uyuyo.

Şu aralar sıcaklar zorluyor sadece