Odasını ayırmalı mıyım?

Hanımlar merhaba. Kızım 11 aylık. Şöyle bir sorun var, bebeğim bizle aynı odada uyuyor fakat gece bi sağa sola dönelim hafif bi harekete hep uyanıyor. Doktorum da odayı ayırın çok rahat edersiniz kendi de rahat uyur dedi. Ama kararsız kaldım sizce ne yapmalıyım ayırsam mı? Kimisi de küçük çok diyor ama odası da hemen yan odam da olacak.

Zaten 1 yaşında ayırın diyorlar. Sizinkide 11 aylık . Uykusu hafifse ayırın daha rahat eder . Kiwinin kamerası var 800 lira gibi bi fiyattı. Aklınız kalacaksa onu alıp bağlayın . İçinizde rahat eder

Benim içime sinmiyor ayırmak ya bu benım kendı içgüdüsel sorunum onlar benım yanımda olunca daha huzurlu uyuyorum ben ayırma taraftarı olamıyorum bence bıraz daha buyusun genede siz bilirsiniz normalde de hiç ayırma dusuncwm yoktu depremlerden sonra hıc hıc ayıralım gelmıyor tabı herşey taktiri ilahi ama keşke demek istemiyorum bazı şeylerde

Bu arada beyaz gürültü açın uyurken . Diğer sesleri duymuyor ve uyanmıyor . Ayırmazsanızda bu yolla uyuyabilir bebeğiniz

2 yaşına kadar ayırmayın diyor pedagoji uzmanları . Anne baba bebek için güvenli bağlanma olması açısından sonrasında ayırmak daha uygun gibi sanki benim kızım da 8 aylık ama bende 2 yaşına kadar duracağım ondam tavsiye niteliğinde diyorum .

Benim kızımda gece hiç uyanmiyor. Sabah babası iş için kalktığında hemen hisseder gibi uyanıyor. Her sabah yedide babası yataktan kalkınca o da hemen beşikte dikeliyordu. 14 aylık odasıni ayırdım . Gece hiç uyanmiyor yine babası da kalkınca kalkmıyor artık 8-9 a kadar yatıyor.

ben en az 2 yaşında ayırmayı düşünüyorum kendi beşiğinde ama benim odamda olması içimi rahatlatiyo hala emdiği için gece uyanıyor ve ben duymazsam diye korkuyorum memeden kestikten sonra abilerinin yanına yollarım onuda​:sweat_smile:

Aynen öyle :slightly_smiling_face: