Öksürük için evde ne yapabilirim?

14 aylık hafif nezle oldu ve öksürük geldi şimdide. Evde yapabileceğim öneriniz varmı sizce 14 aylık baş verdim biraz ama fayda eder mi . Yoksa doktor şurup vs verir mi sizce

Bence biraz evde takip edin pekmez yada bal verebilriidinz öksürük için bide burun akıntısı genzine aktıkça öksürük olurmuş doktor söylemişti o yüzden de burnu temizle dedi başkada ateş yoksa çok ağır değilse götürmeyin antibiyotik veriyorlar genellde

Evde sirke kaynatın bol bol temiz hava için balkona bahçeye çıkarın bide burun temizliği önemli

Kızım 3.5aylık öksürük var ve burnu tıkalı sürekli yarın götürcem doktora ama evde neler yapabilirim rahatlaması için

Öncelikle geçmiş olsun canim ..Burnu tıkalı ise açık tutmaya özen göster. Fizyolojik su ile temizliyebilirsin.

Evet normal evde bulunan sirkeyi kaynatın kokusu evdeki mikrobu kırıyor biz öyle yapıyoruz hep bide odasına soğan kesip koyuyorum karanfil batırıp

Oda biraz kebapçı gibi kokuyor ama :sweat_smile: