Günaydın kızlar, bebeğim 3 aylık. Öksürük ve boğazında kızarıklık var dedi doktor, ilaç olarakta suprax 100lük verdi bu ilacı kullanan veya kullanıp etkisini gören var mı ? Antibiyotik olduğu için ilacı verirken içim hiç rahat değil ![]()
İlacı bilmiyorum ama suan benim bebegimde de oksuruk var. İlk gün takip ettim hafif hafif oksuruk oldu ertesi gün devam edince hastaneye goturdum. Bogazında ve kulagında kızarıklık var dedi antibiyotik surup yazdı. İlacı kullanmama luksumuz yok cunku bebeklerde cok hızlı sekilde ciğere inebiliyor bronsite cevirebiliyor. İçiniz rahat olsun ilacı aksatmadan kullanın bence.Yegenlerimde boyle oldugunda hemen antibiyotik baslatıyordu drlar, prosedur boyle yani hastalığın ilerlememesi icin..Biz bir hafta kullanıp kontrole gidecegiz. İlacı da dr ayına ve kilosuna göre yazıyor. İlacı cocuk dru yazdıysa endise etmeyin. Gecmis olsun
Merhaba, bence başka bir doktor görüşü daha alın.