Gece nem cihazı durmuş sabah baya hava kurumuştu bebegmn burnu tıkanmış ve öksürüyodu hastamı oldu yoksa hava kurulugundanmı oldu kızlar anlaayamadm hastanyede emin olmadan gitmek istemiyorum bu durumu yasayan varmı nasıl anlayabilirim![]()
Bebeğiniz kaç aylık? Eğer öksürüğü sık sık oluyorsa ve uykusunda da öksürüyorsa götürün. Bebeklerde sabah olmaz akşamına ciğere iner. Ben bir cumartesi farkettim acile götürdüm birşey yoktu burnunu ne açıyordum sürekli. Salı gittim ciğere inmişti ve bu bahsettiğim 2 aylık bebeğim
Bizde öksürüğün arkası gelmiyordu girince ve uykusunda da öksürüyordu. Kucağıma aldığımda elim sırtında iken hissediliyordu ztn.
Cok gecmş olsun bbgm 5 aylık yazın hasta olmustu ozmn 2 aylıktı banada ciğere ineblr demşlerdi cok şükür inmemsti suan öksürk fazla degil oyuzdn emin olamadm ve surekli bişşeylri agzına sokuyo ondan sonrada öksüryo ayırt edemedm oyüzden
Küçük bebeklerde üst solunum yolu enfeksiyonu cok görülüyomus galiba öle duymustm ama buda insanı fazlasyla strese sokuyo malsf
Tabi bize abiden geldi sanırım. Birer hafta aralıklarla hasta oldular. Gözlem yapın. Uyurken öksürük fln var mı? Yada uykusunda öksürmek için uyanıyor mu? Bunlar yoksa dediğiniz gibi ağzına birşey aldığı için oluyordur:))
Uykuda öksürük olmadı 1 saatr uyuyodu gözlemledim malesef evde biri hasta olunca direk bebişlerde hastalanıo simdi nasıl durumu ciğerde bi sıkıntı olmadı inşallah zature yada bronste cevirebilir demişti doktor cigere inerse
Bir hafta antibiyotik ve hava kullandık. Çok şükür şimdi iyiz ama balgam oluyor onu tam bir atamıyoruz. Burnunu da açarım sürekli.
Şırıngayla açın burnunu bn hp öle temizliyorum çünkü fizyoljyi hem döktrmüo hemde iyi temzlmio bence ama geri aspiratrle cekmiorm doktpr cekmwne gerek yok dedi balgam biraz daha sürer normlde bizlerde bile zor gecio bebeginz kac aylık
2 ayı 10 gün geçiyor. Enjektörle açarım ztn. 10 sağ buruna 10 sol buruna veririm. Ve eşimle yaparız ki bebeği eğik tutmamız lazım. İnşaAllah tez vakitte iyileşiriz.Sizde inşaAllah
onlar hasta oldumu geriliyorum ben stres oluyorum.
Gercekten ya insan cok strese girio üzülüyo keske hc hastalanmasalar ama 6 ay bebeklern bagsklgı tam gelişmedgi için hemen hasta olyolar 2 defa hasta oldu bnmde bebegim bida olmasndan korkuyorum
İnşallah olmaz
gönlünüzü korkutmayın başa gelmesin aman
Amin inşallah cnm sizede cok gecmiş olsun tez zamanda balgamda duzelir inşallah ![]()