Önemli anneler

Bebeğim hem anne sütü hem mama tüketiyor mama günde 2 sefer veriyorum 45 günlük bir bebek baya iştahlı sütüm var mama destek olarak veriyorum mama cevremdekiler mamayı gece vermemi söylüyor genelde nasıl düzen kurmalıyım siz nasıl besliyorsunuz bebişlerinizi

Benim nacizane tavsiyem sütünüz varsa ona ağırlık verin. Emdikçe daha da çoğalıyor çünkü. Daha 45 günlükmüş büyüdükçe daha çok çekecek çok emdikçe daha çok uyarılıp daha çok süt üreteceksiniz. Ha illa mamayla devam edicem diyorsanız da mama gece tok tutar uyanmaz diye diyorlardır ama gece sütününde faydası ayrı ona göre üretiliyor bi kere. Uyku hormonu,yağı.. mama verdiğinizde faydalanamazsa diye düşündüm açıkcası. Ben 6 aya kadar emzirebildim. Çevre hiç susmadı gece çok uyanıyor diye sütün az mama ver dediler. Doktorum aldığı kilo yeterli mamaya geçme demesine rağmen vicdan yaptım pes ettim en sonunda mamayla birlikte yürütmeye çalıştım. Şuan 9 aylık ve gece uykuları değişmedi hala sık uyanır. Mamaya alışıncada memeyi almamaya başladı uyku sersemliğinden yararlanıp geceleri emzirdim gündüzleri elimden geldiğince sağım yaptım ama bu şekilde çok gitmedi sütüm giderek azaldı.

Gece ver demelerindeki sebep .
Mama biraz daha tok tutar bebegini tok oldugu icin uzun sure uyur belki o yuzden demislerdir.
Gece vermek mantikli olabilir .

Banada oyle dediler ilk bebeğim di bilmedim doktorda demisti gozleri acilmak uzere diye ama cok yorgundum cok uykusuzdum sonuc yavas yavas anne sutunu azaltti ve asla emmedi geri sadece 3 ay emdi cunku biberondaki akisa alisiyo ilk zamanlar uyurken emiyodu sadece sonralari uyurken bile memeyi fark ediyordu cigligi basiyodu sakin mama verme. Annem kilosu dusmesin filan dedi ama eskilerde okadar bilmiyo yani hatta hasta olmustu bir gun hic sutum yoktu her doktor bol bol emzir diyodu cok sgladim cok yollar denedim ama donmedi geri emmedi bu uykusuzlugun gece cek inan bana sabret