Oruç tutacak mısın

Tsk ederım .

Benim hiç stoğum da yok anca yetiyor sütüm :woman_facepalming:t2: sadece haftada 1 gün işe gidiyorum gittiğim gün işyerinde sağdığım sütü gelecek hafta için dolaba koyuyorum ben yokken onu içiriyorlar. Ramazanda her gün sağım yapamam muhtemelen, yetmediği durumda mama denerim ama eğer çok huzursuzlaşırda çok azalırsa da tutmaya devam etmeyeceğim.