Örümcek kullananlar

Hanimlar bebeğim 5 ay 16 günlük örümcek kullanıyoruz sizler nezaman başladınız kullanmaya oğlum çok seviyor heryeri geziyor çok tutmuyorum çok önerilmiyor ama gobeğimde fıtık var bebeğimi çok taşıyamıyorum ağrım oluyor amaliyat olucam o yuzden kullaniyorum babamiz uzakta tek buyutuyorum zorlaniyorum zarari olurmu kullananlar varmi bu aylarda

Biraz erken baslamissin canim desteksiz oturabildigi zaman daha iyi olur

Oturuyor desteksiz 4 ayda baslamistik destekli simdi desteksiz oturmaya basladi tabi her bebeğin gelisimi farklidir

Ben benimkiler o 6 ay civarı baslatmistim

2 çocuğuma da 5 aylıkken başladım kullanmaya ilki uykucuydu çok binmedi ama ikinci bebeğim şuan 8 buçuk aylık sürekli kucak istiyırdu o daha aktif kullanıyor bir sorun yaşamadım ilki 11 aylıkken yürüme arkadaşına geçti ve 1 yaşında aktif yürüyordu

6 aylıkken koymuştum ama günde en fazla 15 dk tutuyorum . Erkek bebeklere çok önermiyolar. Yumurtalıklar yukarı kaçabiliyor. Bizimki zaten yukarda da . Yine de çok koymuyorum hızlı hızlı sürüyor bi orda bi burda koyup işime bakayım diyorum daha çok gözetmem gerekiyor benimkini​:woman_facepalming:t2: geçende sandalyeleri çekmiştim masadan temizlik için. Mutfakta yemek yapıyordum. Bi baktım masanın altına girmiş . Yani bsşını eğerek anca girebilirdi. Girmiş ama çıkamıyo yavrum görünce birden korktum hızla geri geri gitse kafayı çat vuracak.

Bende sadece iki dakika lavaboya gittim geldim camasirligi suruklemis allahtan kafasina dusurmemis kediyi alacam diye :joy: daha dikkat ediyoruz çok hizli bende çok tutmuyorum ama almak istedimde birakmiyor orumcekle birlikte kalkiyor alinca agliyor

Afacanlar ya​:grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes: tabi özgürce bir yere ulaşmanın mutlulupu içindeler :grinning_face_with_smiling_eyes: ben yoluna engel kıyuyorum o durumlarda. Çmaşırlık astın diyelim çamaşırlığa bi kaç adım kala ya haluyı katlıyorum ya yere bi eşya koyuyorum geçemiyor geri dönüyır hem o yine özgür hem benim kafa rahat​:grinning_face_with_smiling_eyes:

Benim bebegim betonlarda geziyordu haliya cikamiyordu takiliyordu ilk defa haliya cikmis gecmis otarafa :joy: artik bizde dikkat edeceğiz

Eşimin bı akrabasi bebeğini erken oturtmuş sol ayağını bı defisik basıyor çocuk. Yürüyor ama sol ayağı dışa döndürür gibi bi hareket yapıp adimliyor. Bende kullandım ama çok kısa bir süre ve çok zarurî durumda kullandım. Biraz daha beklerseniz daha iyi olur bence

bize hediye gelmişti ama hiç kullanmadik. genelde mat üzerine koyuyorum önüne birazda oyuncak vakit geçiriyor sıkılırsa yanına oturuyorum bende gerek duymadım faydalı değil diye .bolca emekleme çalışmaları yüzüstü vakit gecirtmeye çalışıyorum