Oto koltugu

Bebeklerinizi kaç aydan sonra pusetten oto koltuğuna aldınız arabada. Eşim beni ise bırakıp oradan kızımı annesine götürüp ise öyle geçiyor ben arabadan inice kızım sürekli kalkmak isteyip agliyormus oto koltukta olsa en azından etrafa bakar diye düşünüyorum 5.5 aylık evde mama sandalyesinde vs oturuyor destekli şekilde. Sizce uygun mu?

6 aylıkken sığmamaya başladı bir iki haftaya geçtik oto koltuğuna. Gayet güzel duruyor, uyuyor.

16 sında 6 aylık olacak bende bekliyorum 6dan sonra gecicez