Kızlar oto koltuk alıcaz ama hangi marka alalım bilemedik kullanıp memnun kaldığınız var mı acaba önerileriniz ?
Ben öyle bilindik markalar almadım babyhope diye bi markanın aldım isofix özelliği falan yok ama gayet memnunum ![]()
Britax Römer Dualfix M Plus 0-18 Kg olan oto koltuğunu aldık . İ-size sertifikakı bir koltuk. Çok araştırmalarımız sonucu istün güvenlikli koltuk olarak bunu aldık. Allah korusun bebeklerimizi
Ben bide çok uyguna aldım 2 bin tl ye aldım ben
Bizimki bu https://www.elelebaby.com/elele-eronafix-360-donebilen-isofixli-oto-koltugu-0-36-kg-gri tavsiye ederim 5 aylıkken almıştık şu an 1,5 yaşında oğlum . Farkli modelleri var sitede. 12 yaşa kadar kullanımı var ayrıca 5 kademe yatış pozisyonu olduğu için tercih etmiştim uzun yolculuk yaptığımız için. Tam yatışı var.
bizde bunu aldık daha 1 ay oldu 1 kere şehir dışı deneyimledik bazen kızımın yanına oturdum bazen de ön koltuğa geçtim uyuduğu zaman falan 360 derece dönüyor kurulumu kolay isofiksli kızım 14 aylık şehir içinde de bir yere giderken ona bağlıyoruz ve yine yanında oturmadım alıştı önceden de pusetini vardı ama bunu alınca puseti pek de gerek olmaz ekstra diyim kademe ayarları da güzel uyuyunca da rahat etti öyle zorlanmadığımız bir model e bebek İnternet sitesinden verdik siparişi taksite de böldük o da zorlamadı bizi. Ayda bir şehir dışına çıkarız ailem ankarada ben konyadayım o sebeple aslında aldık tavsiye ederim
