Merhaba kızlar bebeğim 7. Ayına girecek ama hiç oturmak istemiyor sürekli sürünmek istiyor ne yaparsam yapayim kendini geriye atıyor oturma süresi çok kısa kalıyor ne yapmalıyım nasıl birşey yapabilirim oturmasını sağlamak için acaba yardımcı olur musunuz? ![]()
Kitap falan karıştırın birlikte yada ilgisini cekecek şeylere bakın ben 2 tane hisirtili bez kitap aldım 5,5 aylık hâlâ yeme peşinde bakmıyor ama olsun
bide hayatı biyunca oturcak zaten ya takma kafana ![]()
Bende aynı dertten yanıyorum 8 ay 18 günlük koyuyprum 5 dk durmuyor atıyor kendini ki çok fazla da uğraşıyorum oyunlar oynuyorum ama hep yüz üstü yatarak istiyor. bu hafta doktora sorucam normal mi diye geçen ay sorduğumda 9. Aya kadar yolu var demişdi ama hala oturmak istemiyor. Diğer gelişimlerinde bi sorun yok hatta ayağa kalkmayı vs öğrendi ama oturmaya gelince totosunda bişey var sanki yer görmesin hemen yatası geliyor
Oturtmaya geç mi başlattınız peki? Benimki 3. Ayını doldurduğundan beri sürekli kalkmaya çalışıyor da. Şu an 5 aylık olmak üzere ve sürekli oturmak istiyor, karşılaştığım videolarda doktorlar kucağınıza oturtmaya başlayabilirsiniz diyor ama 4. Ay kontrolünde muayeneye gittiğimizde doktorumuz oturtmayın daha dedi. Şu an oturtmamak pek mümkün değil yani ben ara sıra oturttum 4. Ayından beri. Şu an rahat oturabiliyor masa üstüne koyulabilen oturaklardan almıştım onda daha rahat oturuyor artık. Tabi uzun süre onda bırakmıyorum çok az koyup alıyorum yatırıyorum. Biraz otursa bile daha keyifli oluyor çünkü
Doktor 6 ayda destekli otutturmaya başla dedi 5 aylık da kucak da oturuyordu yavaş yavaş 5 aylık iken hevesli idi oturmaya şimdi 7 aynina girecek ama oturmak istemiyor onun yerine sürünmek istiyor sürekli
Kitap falan aldım veriyorum ama ağzına götürüyor ne versem hemen ağzına atıyor kendini geriye atıp dönüp oyun oynuyor öyle
bakalım artık bir şekilde alışır herhalde
Ben de senin gibi baya denedim ama olmuyor bakalım diyet ay doktor randevusu var o zaman soracam doktora ben de ![]()
Aynıyız aynı ![]()
kurban olduklarim neşeleei hiç solmasın hiç hasta olmasınlar da