Oyun alanı önerir misiniz?

Kızlar merhaba,

Öncelikle bayramınız kutlu olsun :cherry_blossom:

Benim kızım 8.5 aylık ve çok hareketli bir bebek. Son 1 haftadır bir yerlerden tutunup yürümeyi öğrenmiş. Emeklemesine ve bir yerlerden tutup ayağa kalkmasına yetişemiyorum artık. Aşağıya fotoğraf paylaşacağım. Bu oyun alanları kullanışlı oluyor mu? Almak için acaba geç mi kaldım?

1 ay falan kullanırsa almayı düşünmüyorum. Ama uzun süre kullanışlı oluyor derseniz almayı düşünüyorum.

Başka önerisi olanda varsa merakla önerilerinizi beklerim :heart_eyes:

Eymenin vardi bir kac ay kullandi baska model sonra bahceye aldim

Merhaba iyi bayramlar, ben kızım 7 aylık olduğunda top havuzu almıştım içini aynı bu toplarla ve sevdiği oyuncaklarla doldurmustum ama 7.5 aylıkken emekledi sonra havuz sadece sus olarak ortada kaldı.Ayaklaninca bu tarz şeylerin içine zaten girip vakit harcamiyorlar, kullanmadığı zaman degerlendirelim deseniz bu oyun alanı nasıl değerlendirilir onu da bilmiyorum..Aslında çocuktan çocuğa yine değişen birşey belki çok sever sürekli oynar vs..Emeklemeye başladıktan sonra oyun çadırı almıştık onu çok uzun süre kullandı şuan mecburen kaldırdım fakat ilerleyen dönemlerde yine kullanacaktir, içine girip kitabını okuyup bebeklerle oynuyordu belki onu almayi düşünebilirsiniz, ilerleyen zamanda da kullanacağı için elinizde patlamaz

Ben aldım kullanıyorum içine yatak yaptırdım çok güvenli çıkamıyorda ben uyutma amaçlı aldım ama oyun için durur mu bilemem benim kızım hemen sıkılan birisi çok durmuyor

Sizinki de çok güzelmiş

Benim kızım da çok çabuk sıkılıyor. Bizim için de çok kullanışlı olmaz gibi geldi şimdi

Teşekkür ederim yorumunuz için :cherry_blossom::two_hearts:

Yatak olarak kullanmak mantıklı aslında, oyun alanı olarak kullanım alanı daha kısıtlıymış:cherry_blossom:

Aynen öyle

Oğlum 4 aylık olacak babası almis geçenlerde ben de oynar diye sevinmiştim boşuna yük o zaman @TülayOzan

Erken aylarda oynuyorlar canım demek istediğim emekledikten sonra icjnden kaçıyor her fırsatta, yürümeye başlayınca zaten sabit durmuyorlar..Her bebek aynı değil ama iste bazıları daha ağır canli, bazıları daha aktif..Geçici olarak yine de oyalıyorlar