Oyuncaklarla oynayamama

Merhaba hanımlar benim bebegim 5 ay 15 günlük oyuncakları tutup kavrayamiyor elleriyle ilgisini çekio oyuncakları görünce veya ben sallayınca sevinio anliyo ama eline alıp kavrayamio biberonunu da tutamio nie acaba var mı bilen ya da var mı aynı durumu yaşayan

Geç kalınmış bence Doktora soru soranlardan görüyordum bence doktor muayenesi şart normlde oyuncakları 3 aylıkken falan yavaş yavaş başlıyorlar kavramaya

6aya kadar gelişmesi lazım. Egzersizler yaptırın elini siz kapattırın ama yine de erkenden doktora görünmekte fayda var