Özel aşılar Hakkında?

Kızlar doktorlar rota virüsü ve menenjit aşısı vurmanız için öneridi sizler vurdunuz mu

Bebek içinmi?

Evet bebk için

Doktor gelin demişti, ben gitmedim.
Sadece yenidoğan aşısını yaptırdık.

Ben kendi oğlumun tüm aşılarını yaptırmıştım.

Bebeğe zarar vermedi dimi

Bebek bu aşıları vurulmassa hasta olduğunda ağır geçiyormuş oğlum da böyle bişi yoktu vurulmadi normal aşılarını vuruldu ama bu asilar dıştan özel getirip vuruluyormus

Hayır hiç bir zararı olmadı.

Bu konu tartışmaya kapalı tabi , kimisi korkup vurdurmak istemiyor bende korkanlar tarafından oldum etraftan da biraz korkuttular.
Bu yuzden sadece yenidoğan aşısı yaptırdık.

Benim hiç bir aşımı yaptırmamışlar ,annemle babam işe güç derken aşılarım yapılmamış:rolling_on_the_floor_laughing::rolling_on_the_floor_laughing::rolling_on_the_floor_laughing:şükür ki iyiyim bişey yok :face_with_tears_of_joy:

Eskiler yaptırdı mi kim bilir bizler vurulduk mu ama şimdi herşeyde bir hastalık çıktı insan da korkuyor işte emin olmadik doktor vurulmasıni öneriyoruz sağlık ocağındaki ebede vurulma taraftarıyız dedi

Ben yaptırmadım canim

Bende hepsini yaptırdım, koruyucu olduğunu düşünüyorum

Sağlık ocağının yaptırdığı bütün aşıları yaptırıyorum ama özel ek aşıları yaptırmadım çok lazımsa devlet yapardı zaten diye düşünüyorum

Üniversitede doktor öneridi özel asi bunlar devlet karşılamıyor kendin alıp yaptırıyon

Bende rotavirüsü yaptırdım menenjitide yaptırmayı düşünüyorum

Rota virüsü aras’ın oğlumun alerjisi olabileceğinden şüphe edildiğinden yapılmadı diğer aşıyo 5. Ayda yaptıracağız

Ne alerjisinden şüphelendiler?
Benim bebeğim kan testinde çıktı alerjik yapıldı bi sorun yaşamadık

Süt ve süt ürünleri şüphe edildi. Daha sonra deri testinde bir şey çıkmadı ama kan testi yapılmadı.

Şöyle alerjisi olan bebek rota virüs yaptırmasın demiyorlar hatta türk alerji derneğide aşı yapılabilir diyor. Kanlı dışkı yoksa eğer… bizimde yoktu ama doktor aras’ın alerji durumu net değil aras’ı kötü etkiler yapmayalım dedi.

Bizde süt ürünleri yumurta domates kakao ve birkaç kuruyemiş alerjisi çıktı kanda ama 3 doz rota virüs aşısı yaptı doktorumuz nasıl kötü etkileyebilirmiş tedirgin oldum şimdi