Ozel konu kizlar

Kizlar ozel bir durumum hakkinda konusmak istiyorum.

Hamilelik suphem vardi bir kac haftadir gunum gecmedi ama yine meraktan bi test yapayim dedim.

Baktim gercekten iki tane cikti

Bir hafta daha bekleyeyim diyorum

Ona ebeme haber ediyim diyorum.

Sizde degerlendirebilirmisiniz testimi

Şüphe varsa olabulir daha yeni olduğu için silik çıkmış ilk gebeligimde böyle çıktı hamileydim ama bi süre sonra kalbi durdu ben günüm geçince yapmıştım istenmeyen bi gebelikmi hayilis olsun

Bence aşırı belirgin bir çizgi. Benim hamilelik testim de böyleydi :smiling_face_with_three_hearts: Allah hayırlısını versin inşallah.

İçinize doğmuş demek ki. Çizgi gayet net görünüyor hemen çıktıysa bi de kuruma çizgisi de değildir

Yok asla aklima oyle bisey gelmez allah korusun istememezlik.sasirdim tabi.herseyin hayirlisi canim.bir hafta sonra tekrar de icer dedigim gibi.

Hayırlısı olsun yok ondan demedim yani beklenmedik suprizmi oldu benim oglumda supriz oldu​:grinning_face:rabbim bağışlasın size

Cikti kubracigim sadece sey sIkintim var benim belirtiler 2 trimester da baslamiyo ebem demisti seninkinler 1 trimester basliyo malesef.mide bulanti yorgunluk felan.

Aynen canim hahahaha benim 4 oglanda bana supriz di

Bu ay geciktim bende korktum tam bugün test yapacaktım oldum çok şükür spiral var bendede

Hep oyle oluyo ya dogru

Ay ay var gibi bence bir tane daha al yap yarın. Hcg hemen belli olur zaten test bozuk değilse var gibi hakkında hayırlısı olsun canim​:folded_hands:

Yada oyle yapiyim canim yarin cikarsam alirim yada siparis veririm.sagol habis cigim rabbim olmayanlara da versin.

Al al belli olur zaten.

Aynen aynen oyle yapayim ben yarin bacim

Ayy gözün aydın diyelim hakkında hayırlısı olsun cnm :smiling_face_with_three_hearts::palms_up_together:

Bu 5.mi?

Evt canim 5

Sagol sinemcigim

Yüksek ihtimal var gözüküyor. Olmasa hiç çizik dahi olmuyor. Rabbim hakkında kolaylıkla hayırlı olanı versin. En küçüğün ne kadarlıktı?

En kucuk 2

En buyuk 21

20 ortanca

17 ortanca aynen canim herseyin hayirlisi…