Ozel soru .🙈

Normal dogum yapalı 50 gun oldu. Kanamam cok ıs tutunca oluyor ama gun ıcersınde de kucuk kucuk kahve rengı akıntım oluyor …vajinada agrı yok oksurunca ufak bı acı oluyor o kadar. Bırazcık bende korku yaratılar bı kac soylentıye kulak astım gıbı . Dogumdan sonra gırılen ılk ılıskı acılı oluyormus dogru mu sozce. Ben kahve rengı akıntı ragmen bırlıktelık yasasak sorun olur mu bnm dusuncem aslında bır 15 gun daha beklemek bılmıyom pıskoljık olarak acıycqk dıy korkuyom​:speak_no_evil:sız kacıncı gunde bu ozl durmu Yasadiniz

Abartıldıgı kadar korkulacak bi durum yok amanın amanın bir acı olmuyor zaten üstünden 40 günden fazla geçmiş. size tavsiyem nemlendirici bir krem ile yumuşatma yapmanız. Evet lekelenme varken iliski yasanabiliyor sorun olmaz

Bende nıye çoook acıyacak kanamam devam edecek gıbı bır hıs var galıba normal dogumum cok zor gectıgı ıcın poskoljık olarak cınselıkden uzaklastım. Bır kac gun daha bekleyım de olmazsa yavas yavas adım atarım . Sey yapsak kaygınlastırcı fln alsak acaba bende bır sorun olur mu yanma gıbı yada bebek yag fln mı ıyı olur

Önce kanama bitsin biraz daha beklesin eşin yapcak bişi yok sonra evet acılı oluyo ben 4. Aydayım hala acı var kuruluk ön planda

Kanamam bıtı aynı soruyu ben mucıze annede de paylastım ordakı bır bayan da benım 40 cıkalı cok oluyor ara ara kanaamm oluyor demıstı. Bırındende bazılarınınkı ara ara kanama ıle 4 aya kadar suruyormus tabı 40 sonra bırlıktelık yasarsan gunah olmuyor . Benım dusunce azar azar adım atmak baktım korkuyom bır kac hafta daha beklemek .

Sadeece kahverengi akıntım var cok ış tutunca o gun kananm oluyor

He o zaman sorun yok canım ben devamlı geliyor sandım

Bende epizyotomi yapılmıştı doğumda. İlk ilişkidr hafif batma hissi yaşadım sadece onun harici ağrı acı falan olmadı

Tsk ederım bılgıler ıcın