Paketi açılmış mamayı sıcakta nasil muhafaza etmeliyiz

Arkadaşlar malum çok sıcak paketi açılmış mamayı nasıl muhafaza ediyorsunuz sıcaktan bozulmaması için kızım ek gidada yiyor oyüzden paket biraz geç bitiyor son paketin dibi sanki bozulmuş gibiydi

Bizde gidaya basladik ama bir paket 6 gun dayanıyor. Oda bozulmuyor yedek alinan paketleri ben kilerfe sakliyirum .orasi daha soguk oluyor ..

Kilerim yok maalesef kızım daha küçük 4.5 aylık mamadan daha çok ek gıda içiyor şuan oyüzden mama yavaş bitiyor

Ek gidaya cok erken baslamisin canim normalde ben de erken basladim.ama tadim yaptirdim doktorlar en erken 5veya 5,5 aylikta oneriyor ..normali 6 aylik olmasi lazim ben 3,5 aylikta basladim kucuk kucuk tadimlara. Ama 5,5 basladim.ek gidaya . Bence suanlik tadim yaptirip anne sutu veya mama ne aliyorsa onun uzrine yogunlanmani oneririm. Bozuluyorsq da mama dolaba veya soguk odan varsa oraya koy..

Erken başlamaya mecbur kaldım çok kabizdi 1 ay hep fitille yaptı sabahlara kadar kıvranıyordu devamlı kusuyordu o yüzden başladım böyle çocuga daha iyi geldi rahatladi

Ben en serin odada güneş görmeyen yerde tuttyorum mamayı. Mutfakta ocaktı fırındı derken çok daha sıcak oluyor bu şekilde hiç bozulmadı henüz

Benim oğlumda az içiyordu mamayı 400 Gr mama 4 haftada zor bitiyordu buzdolabına koyuyordum ben benim evimde serin güneş almayan biyer yok çünkü. Bide mama alırken 800 Gr içinde iki paket olan mamadan alıyordum büyük mama alınca kalanı çöp oluyordu.

Buzdolabının kapak kısmına koyabilirsiniz. İçi kadar soğuk olmuyor, serin olur. Dışarıda durmasından iyidir.

Ben de normalde serin kapalı yere koyardım ama bu sıcaklarda buzdolabının kapak kısmında tutuyorum. Çünkü ev en az 27-28 derece ve 25derecenin altında saklayın yazıyor