15 aylik. Neredeyse 1 aydır baş parmağını emiyor unutturuyor oyun oynuyor sonra geri agzina goturuyor. Genelde sıkılınca uykusu gelince falan yapiyor. Ve gece uyku aralarında geri parmak agzinda uyumaya devam ediyorum. Çıkarıyorum sonra tekkrar oluyor. Duzelir mi ne zaman geçer ne yapmam gerek unutması icin
Unutturun yoksa alışkanlık yapıyorlar. Acı oje fln oluyorya acaba ondan mi surseniz sadece o parmağına şeffaf olandan. Aklıma da başka birşey gelmiyor ki yardımcı olayım.
Burda bizimde vardı parmağını emen unutturmadiklari için ccougun baş parmağı emdiği için çok incelmiş mutlaka unutturmaya bak gece kına yak bak kırmızı olmuş eeeh olmuş emme de belki kırmızı olarak görünce emmez yada inşallah korkkmazda öyle görünce başka ne yapılır ki
Bende burda beklym bnm kızda parmak emiyoe doğduğundan beri 21 aylık olcaz sütü kestim daha da çoğaldı parmak emme bir ara azalmıştı başa döndük acı oje acitmmaz mi kına mantıklı olabilir
Acı oje ağzına gelince ztn tadını sevmez devam etmez bence bilmiyorum ama biz küçüğüz bizde de var parmak emme ve unutturmam lazım ama daha ojelik kadar değil napacam bilmiyorum 6 aylık daha![]()
![]()
![]()
Disleri ciktimi kasiniyo olabilir.
Bana sordu iseniz yok daha çıkmadı. Ama dişleri kaşınınca onu belli ediyor.Bahsettiğim bildiğiniz parmak emme. Soruyor resmen
uyurken fln da alıyor.
Kucuk ken cok bisey olmaz buyuduk cene bozuklugu konusma geriligi bazi sorunlar yaratir uzmana danismak gerekir nasil unuttaracagini mukafatlandirma yapacagini
3 tane dişi var baska yok
Evet bizimkide oyle ne yapacağımı sasirdim
Benim kızım da 15 aylık sadece uyksu geldiğinde uyku arasında emiyor, doktora gittiğimde sordum,”benim kızım 5 yaşında hâlâ emiyor “dedi güldü,”şuan normal dedi diş sorunu olur,kendini sakinleştirmek için emer önemli olan her vakit emmesin” dedi.cok emmesin dersen eline eldiven takabilirsin gece.
Anladım çok sagol cevabin icin