Arkadaşlar merhaba uzun zamandır kullandığım bi bez markası var memnundum ama son aldığım pakette bezin içinde böyle pütür pütür sertlikler vardı yinede kullandım başladığımdan beri her alt değiştirme de oğlum kaşımak için elini atardı böyle kızarıklıklar vardı kaşımadan kaynaklı sandım ama bugün çoğaldığını farkettim sanırım bezden kaynaklı oldu sadece bezin temas ettiği yerlerde var çünkü
Benim kullandığım bezde de aynı dediğiniz şeylerden oluyor içinde sanki toz şeker doldurmuşlar gibi ama hiç böyle bişey yaşamadım
Hangi marka bez acaba sleepy naturalde kullanmistum vardı küçük parcalar ama boyke bir şey yaşamadım hiç
Alerjiden çok sanki tahriş olmuş gibi uzun süre sert bişeye değmiş gibi
Baby turco en başından beri onu kullanıyorum
Sert olarak sadece mindersiz bi şekilde mama sandalyesine oturtuyorum ondan mı oldu acaba![]()
