Paylaşmamda sorun olurmu bilemedim alerjimi bu


Arkadaşlar merhaba uzun zamandır kullandığım bi bez markası var memnundum ama son aldığım pakette bezin içinde böyle pütür pütür sertlikler vardı yinede kullandım başladığımdan beri her alt değiştirme de oğlum kaşımak için elini atardı böyle kızarıklıklar vardı kaşımadan kaynaklı sandım ama bugün çoğaldığını farkettim sanırım bezden kaynaklı oldu sadece bezin temas ettiği yerlerde var çünkü

Benim kullandığım bezde de aynı dediğiniz şeylerden oluyor içinde sanki toz şeker doldurmuşlar gibi ama hiç böyle bişey yaşamadım

Hangi marka bez acaba sleepy naturalde kullanmistum vardı küçük parcalar ama boyke bir şey yaşamadım hiç

Alerjiden çok sanki tahriş olmuş gibi uzun süre sert bişeye değmiş gibi

Baby turco en başından beri onu kullanıyorum

Sert olarak sadece mindersiz bi şekilde mama sandalyesine oturtuyorum ondan mı oldu acaba​:pensive_face: