Kizlar bebeğime pazardan kıyafet almştım bi hafta önce henüz yıkamadım bugün de dıları çıkmamız lâzım öyle yıkamadan giyrdsem bişey olur mu sizce
Hayır giydirilmemeli fabrikasyon kumaş kokuları bebeğin hassas cildini tahriş edebilir ve alerji yapabilir
Yani nereden alınırsa alınsın bence ilk önce yıkanmalı. Kaç kişi elliyor o kıyafetleri. Bir de uyuz hastalığına falan yakalanır Allah korusun.
Dogrusu yikanmali . Ama ben acil birsey fln olunca direk alinalardan takiyorum. Suanlik bi sorun yasamadim. Soyle ya 20 tane takimi var sagdan soldan gelenler. Hepsini yikayip bi kenara koymak istemedim bebekler cok cabuk buyuyor belki hic giydirmiycem diye yikamaiyorum onlari zaten bnm dolabima koydum .ilk dogdugunda herseyi yikayip utulemistim4 ayliga kadar da oyle pazardan alip giydirmedim.normalde bebekler degil bizler de yikamaliyiz . Bebeklerin elbisesi denenmez ama yetiskin ve cocuklarin elbisesi deneniyor .cilt hastaligi riski cok fazla olur.
Evet bende ondan korkuyorum yıkamadan hiç giydmredim
Haklısınz da paketleiydi bide ztn hiç yıkamadan giydrimedim hem kızıma gelenleri hem kendi aldıklarımı ama bugün temiz yoktu çıkmam lazım diye sorayım dedim halletcrm artık bi şklde teşekkürler
Aynen öyle yıkamadan giyilmemesi gerekiyor bende giydirmyim o zaman
Tüm tekstil ürünlerine guvelenmemesi icin kimyasal ilaclar sıkılıyor. Üretim asamasında da yerlerde sürünüyor elden ele geziyor. Her türlü zararlı yani giydirilmemeli
Asla magzadan alsan bile yikamadan giyne ben bile kendim asla aldigim biseyi yikamadan giymem cocuk gormeye kiyafet getirenler oldu hepsini yikadim oyle hurcladim