Pelviste ağrı

Doğum yapalı 12 gün oldu. Pelvis ağrım hala gecmedi. Normal doğum yaptım. Sizde de aynı şikayet oldu mu acaba ?

Bende normal doğum yaptım 4.ayımızı bitirdik inancın olsun hâlâ ağrıyor kestikleri yer

Ayyy ne zaman geçecek ya üzerine oturamiyorum