Doğum yapalı 12 gün oldu. Pelvis ağrım hala gecmedi. Normal doğum yaptım. Sizde de aynı şikayet oldu mu acaba ?
Bende normal doğum yaptım 4.ayımızı bitirdik inancın olsun hâlâ ağrıyor kestikleri yer
Ayyy ne zaman geçecek ya üzerine oturamiyorum
Doğum yapalı 12 gün oldu. Pelvis ağrım hala gecmedi. Normal doğum yaptım. Sizde de aynı şikayet oldu mu acaba ?
Bende normal doğum yaptım 4.ayımızı bitirdik inancın olsun hâlâ ağrıyor kestikleri yer
Ayyy ne zaman geçecek ya üzerine oturamiyorum