Penceremı acsam esıyo kapatsam terlıyo

Bebegınızı nasul yatırıyosunuz 11 aylık 10 gunluk bebegım ıkıncu kat asırı esen bıev bnm ev efıl efıl ızmır bıde gecelerı serın guzel bıze gorede bebegım ustuny acıyo nasıl uyutmalıyım bılenrdım cokta terlıyo her uyandıgımda ustunu deyıstırutorum bn bunalıyorum sucaktan camları kapatsam acsamda esıyo bebegım usurmukı

Müslin uyku tulumlari var. Hem terlemez hem ustunu açamaz.:blush:

Benim bebek de ustunu aciyir gece soguk oluyor ben genelde gece ben yatincapencereyi biraz aciyirum . Sonra esim gece 4 geliyor oda biraz aciyir ustune ince birseyler giydiriyom. Tişört giydirmiyom ben sabaha dogru soguk oluyor .