Kizlar Aptamil pronutra kullanıyorum ama maddi açıdan zorlandığımız için doktor dedi aptamilin pepti seyneo olanini rapor çıkarttı kullanan var mı merak ediyorum nasıl bir mama
Canım bizede doktor verdi ama oğlum bir damla bile içmedi çok zorladım ama midesini bulandırdı doktor bir kutu verdi eğer içerse rapor yazarım dedi ama maalesef 2 hafta oldu öyle duruyor evde tadına baktım bende içmedi
Geçenlerde bi arkadaşımın bebeği süteckarşı alerjisi varmış doktor onun için demişti kullanması lazım bunu kullanın diye memnundu en son çocukta herhangi bi sorun olmamış
Biz kullanıyoruz ama süt alerjisinden dolayı mecburen bu mamaya gectik tadına alıştı içiyor şimdilik bir sıkıntı yok
Anladım teşekkür ederim hepinize bakalim bizimkine nasıl gelecek