Kızlar merhaba biraz tuhaf soru olacak ama bebeğim bu marka emzik aldığında dudakları katlanıyor gibi oluyor bu durumu yaşayan var mı![]()
Alt dudağından bahsediyorsun sanırım, eğer öyle ise normal elbette ![]()
Yok üst dudağı![]()
Kızlar merhaba biraz tuhaf soru olacak ama bebeğim bu marka emzik aldığında dudakları katlanıyor gibi oluyor bu durumu yaşayan var mı![]()
Alt dudağından bahsediyorsun sanırım, eğer öyle ise normal elbette ![]()
Yok üst dudağı![]()