Pıhıtlaşma sorunu

Kızlar iki aydır hematolojiye gidip geliyorum. Bir hastalıktan şüpheleniyorlar ve bunun için test fln yapıldı pıhtılaşma sorunu bazı değerlerde pozitiflk vs çıktı şimdide endoskopi olup biyopsi yaptırmam gerekiyormus korkuyorum kendim için değil ama 8 aylık bebeğim var bu yüzden aranızda yaptıran var mı bu süreç nasıl geçti emzriyorum aynı zamanda engel bir durum oldu mu bebeğimi arkada bırakıyor gibi hissediyorum yaptırmak istemiyorum biraz konuşalım yaşayan varsa içim rahatlar en azından :smiling_face_with_tear:

Canım çok geçmiş olsun başa gelen çekiliyor aksine sen bebeğin için iyi olmak zorundasın eğer bı sorun varsa hemen baktır en doğrusu bu… Ben endoskopi oldum ama bayiltilarak hiç birşey anlamamıştım.. Allah şifa versin kısa zamanda güzel sonuçlar al inşallah :palms_up_together:

Allah razı olsun canım sağol bende uyutularak yapılmasını istiyorum inşallah bir sıkıntı olmadan yaparım da çıkarım evladımı bırakıp nasıl gidecem bilmiyorum rabbim beterinden korusun ne anneyi ne evladı birbirinden ayırmasın​:palms_up_together::face_holding_back_tears:

Uyursan hersey olmuş bitmiş olacak merak etme herşey iyi olacak iyi düşün iyi olsun :palms_up_together: amin

Teşekkür ederim inşallah evladımı bırakıp gitme konusunda nasıl yaparım bilmiyorum onun dışında bişey düşünemiyorum :smiling_face_with_tear:

Hersey zaten evladin icin sen iyi olasin bir an once ki oda iyi olur InsaAllah canim

İnşallah Allah razı olsun

Kıyamam ya rahat ol eşin var :folded_hands:

Sağol canım öyle çok şükür de ne bileyim :pensive_face:

Annelik böyle bir şey canım :smiling_face_with_three_hearts:

Endoskopi hemen bayıltıp yapıyorlar anında oluyor bitiyor hastanede yatmanı gerektirmeyecek bir işlem biyopside benim annem oldu aynı gün içinde taburcu oldu kısa bir islemdi erken teşhis hayat kurtarır diyorum ve gecmis olsun :cherry_blossom:

Evet biliyorum öyle tabiki ama ne bileyim anne olunca bir sürü senaryo oluyor kafada Allah kolaylaştırsn inşallah​:face_holding_back_tears::strawberry: