İnşallah yaa ben dışarı çıkalım desem yok demez aslnda çıkarır ama ben ondan bekliyorum ya da ben daha bişey demeden o önceden haftasonu bensz planını yaptığı için beni de bilgilendrnce artık bozmak istemiyorum ben kndmden geçmişim bana nsl davrandığı umrumda değil takmıyorum ben artık onu kızıma ilgi göstersn onu sevsin eksklerşni ihtyçlarını karşılasın bana yeter benim bi Allah’ım ondan sonra da fani olarak da kızım var başka da kimsem yok o iyi olsun bana yeter
Eşinle bu konuyu konuşup anlatsan. Kendini kötü hissettiğini falan değişmez mi
Yok çok kez konuştum değişen bir şey olmadı anlıyorum seni diyor ama bunun için yaptığı hiçbir şey yok hiçbir zaman senin istedğn gibi bir koca olmayacam dedi bana ondan sonra da söylenecek söz kalmadı ztn ben ondn benim istedğm gibi biri olmasını istemedim öyle byk beklentilerm de olmadı hiçbir zaman sevgi saygı anlayış ve önemsenmek istedm sadece buu ona çok fazla geldi seviyorum der ama bnm için hiçbir zaman bişey yapmaz ben mutlu olayım diye kılını kıpırdatmaz iki senedr birlkteyz bnm için küçük bi hediye ufak bir sürpriz beni mutlu etmek için yapılan ince bir davranış hiç görmedim ha şey hariç hamile olduğumu öğrendğmzde minik bi bebek ayakkabısı almştı o zaman çok mutlu olmuştum bide geçen sene doğum günümde bileklik aldı o günden sonra da bi daha bişey almadı kaç defadır diyor geçen sene nasıl aldım diye sen bana aldın diye bende sana aldım bu sene sen bana bişey almadın bende sana asla almam dedi onun doğum gününde biz kavgalydık konuşmuorduk yine de eve gel dedim bişeyler yapacaktım ama o doğum gününü arkadaşları ile geçirdi eve gelmedi sinirlendim bende bişey yapmadım o günden beri lafını eder bana sen bana bir şey yapmadın almadın bnde sana yapmam da almam da dedi aman almazsan alma dedim senden beklemiyorum ztn ki ondan sonra kaç. Defa onun mutlu olacağı hediyeler aldım ona ama o bana hiçbir şey yapmadı bende saldım artık umrumda değil
Sana değer verdiğini, önemsediğini hissettirmedikten sonra seni seviyorum demenin bir anlamı kalmıyor. Iyi bir eş olmayacaksan eşini mutlu edemeyeceksen evlenip de niye mutsuzluğa mahkum bırakıyorsun bir de bebek var yani. Hediye almamak için bahane aramış yani çünkü erkeklerin buna çok takılacağını düşünmüyorum. Size vereceği önemi değeri dışarı veriyor. O sana nasıl hissettiriyorsa sende ona öyle hissettir belki yaptığının farkına varır. İnşallah aklı başına gelir de düzelir.
İnşallah ben diyorum niye arada bi beni mutlu edecek bir şey yapmıyorsun bana diyor sen karşılıksız sevemiyormusun illa bir şey mi almam lazım diyor bana kadınların ilgi sevgi bi küçük sürpriz beklemesi ona göre sen bana bunu yaparsan seni severim oluyomuş böyle düşünen bir adama ben ne yapablrm ne söyleyeblrm ki asla düzelmez imkansız yani biliyorum hayırlısı ne diyim ki
Bi gun işten gelirken sevdiğin bir çikolatayı bir tatlıyı getirse zaten mutlu olup sana kendini değerli hissettirecek ama onun kafasında büyük hediyeler canlanıyor. Evet zor görünüyor da Allah’tan ümit kesilmez
Aynen öyle ben bu tatlıyıı istiyorum dedim kaç defa gelirken getirirmisn dedi defalarca getirmedi istediğim çikolatayı bile almaz bi ara Dubai çikolatası bayağı meşhur idi ya tadını çok merak ediyorum getirsene bi kere yiyelim dedim kesinlkle almam dedi almadı da beni mutlu edrese şımaracakmışım ![]()
Ne kadar yanlış bir düşünce ya. Valla madem konuştun anlamıyor sende o sana nasil davranıyorsa öyle davran. Tek temennim düzelmesi çünkü bu şekilde evlilik çok zor
Kesinlikle pek ümidim yok ama umarım dedğinz gibi düzelir inşallah