Plips avent biberon?

Kızlar bebeğim 5 aylık alırı gaz doluyo içerken biberon 3 numara kullanıyıruz biberon içine aşırı hava doluyo damlacık buda aşorı gaz yapıyor napmaya lazım varmı öneri olan

Bizimde 5 aylık 3 numara ama öyle bir problem yaşamıyoruz. Delinmiş hava alıyor olabilir ucu değiştirebilirsin. Mamayı hazırladıktan sonra da ucunu sıkıp havasını al yapmıyosan

Hava alıyorum hep çok dikkat ediyorum ama çocuk yeni doğan gibi gazdan ölüyo gece uyumuyo

Canım comotomo marka biberon öneririm arkadaşımın kızında da philips öyle yapmıştı comotomoya geçti asla gaz problemi olmadı sonra. Belki sizede iyi gelir :cherry_blossom:

Direkt biberondanda olmayabilir belki. Benim bebeğimin hep gaz sorunu vardı mesela doğumundan beri hala gaz damlasını bırakamıyoruz nerdeyse 5 buçuk aylık olmasına rağmen. Çok kötü oluyorsa damla kullanın az miktarda