Probiyotik tavsiye

2 yaşina giricek bebeğim için tavsiye edebiliceğiniz probiyotik varmı özellikle gaz ve kabızlık şikayeti var antibiyotik kullanim sonrası oldu

Mirabalance probiyotik damlayı tavsiye ederim, doktorunuza danışıp kullanabilirsiniz.

Dediğiniz damlaya baktım 4 yaş ve üzeri diyor siz kullandinizmi bebeğinize kaç aylık doktora gitme şansim yok bu aralar o yüzden buraya sordum yarın bir eczaneyede sorayım teşekkür ederim :heart:

Hümeyra yanlış baktın galiba

İçeriği düzgün zaten 3 tane probiyotik var diye doktor söylemişti fazla seçenek yok ama elbette danismakta fayda vardır, ben kızım kabız veya ishal olduğunda kullanıyorum doktor tavsiye etmişti..Kızım 18 aylık

Teşekkür ederim ben kids olana bakmıştım yarın bunu sorayım eczacıya alırım

Rica ederim ne demek geçmiş olsun inşallah

Bizde velavit kullanmıştık doktor tavsiyesi ile onada bakabilirsin canım

Teşekkür ederim canım :heart: