Hanımlar merhaba, dogumdan sonra sütümüz hizli gelsin diye promalt icen oldu mu? Yani hastane cantasina koyulmali mi sizce?
@Berna.Hümanın.annesi bu konu senlik koş ![]()
Süt yapıyor ama acayip kilo aldırıyor 3 kutu içtim 5 kilo aldım ve tadı bana göre çok iğrenç di çok afedersiniz kusmamak için kendimi zor tutuyordum meyve suyuyla zorla içiyordum baktım kilo sorunu var bıraktım birde 12 kutu almıştım
Sezeryan dogum yapilacaksa kesin koyulmasi gereken bisi. Hatta sezeryan olan yanina ihtiyaten mamada almalı. Benim ilkgun hic yoktu sabah 9,20de dogurdum gecenin 1,2sine kadar bebe acliktan aglayinca hemsirelerin mama getirmesini beklemeden cantamdakini cikarip yaptim verdim gece esime mesaj attim direk sabahina getirdi maltlari sabah ictim ogleden sonra gelmeye baslamisti. Kilo problemi bende olmadı. Sezeryanla dogum yaptim ilk ay baya ictim,sonrasindada surekli elimin altinda tuttum cunku uzucu bircok haber aldim ve bu benim sutumu kaciriyordu. Gercekten uzuldugumu,sinirlendigimi,beni sarsan bi haber alsam yada yaşasam kacmasını yada azalmasını beklemeden ictim mastit olundugundada süt azaliyor ozmnda baya ise yariyor. Tatlımı evet. Kilo yaparmi kisiye gore degisir bence. Kilo alimindan korkan malt taki kaloriyi gunluk almasi tavsiye edilen kalori miktarindan dusurerek kontrol altina alabilir
9ay 1haftaligiz ben hala elimin altinda tutarim ama buraya terfi olunduysa zaten dogum coktan gerceklesmemismidir
birde yanlizca malta bel baglamak dogru degil malt icip sütü gelmeyen günlük minimum 2litre su icmiyor demektir
Ben ictim cok tatliydi sevmedim resmen pekmezli su gibiydi en iyi sütü arttıran kesinlikle su ve dinlenme uyku ben bebekle beraber uyudugumda bile hemen göğsüm dolardi