Pudra kullanımı

Saf gül suyu mu olsun demiştiniz deneyim valla geçsinde

Herkeste farklı işte bez bölgesinde doğduğundan beri sudocrem kullanıyorum hiç pişik olmadı şükür. Bizim koltuk altı ve boynu pişiyor

Aynen gül suyunla sil akşam benim kızda da vardı sildim 2 saatte geçti, sildikten sonra hafif üfle kurusun biraz orası anında etki ediyor

Ayrıca pişiğe en iyi arko tüp krem rengi yeşil olan var ya eski tip birebir deneyin asla pişman olmazsınız kızlar

Teşekkür ederim deneyeceğim

Benimde geçen öyle olmuştu hametan vardı sürdüm boynuna 2saate geçirdi hemen iyi gelmişti

Vay canına :thinking: hametan kreme kadar biliyorsun yani müthiş gerçekten

Fısıltıda bize sormuş olmayasın özlem :rofl:

Bence fısıltıda bizi deniyordu ne kadar tecrübeli anneyiz diye :thinking:

Ben kimseye ne yapsam geçer demedim hatirlamiyorsunuz sanırım hatırlatayım dedimki krem sürdüm geçirdi tekrarlarmi dedim ilk defa bunda böyle olunca o anlık korkuyla başka birşey olabilirmi diye sordum ayrıca o sırada siz konuya dahil değildiniz ne ara söylediniz bunu kullan diye pardonda

Bazı şeyleri soruyo olmam sizin herşeyi bildiginiz anlaminami geliyo bazı seyleri sen bilmezsin ben bilirim benim bilmediklerimi sen bilirsin birbirimize yardımcı olur fikir alışverişi yapıp öğrenilir böyle böyle neyin lafını yapıyorsunuz şimdi burda siz ne alaka yani

Benimde hatırladığım kadarıyla çocuğunun bu resmini atıp kızlar bebegimin boynu böyle oldu sizce neden ne yapsam geçer dedin bizde doktora götür dedik sende çocuk uyuyor uyansın götürürüm dedin pişik kremi sür dedi dilek abla sende süreyim şimdi dedin sonra sürdüm sanki biraz iyi geldi demiştin sadece hatırlatmak için yazdım :woman_shrugging:t3:

@Bartumm @Berna.Hümanın.annesi @Elif53 @Fadik @Dlnbyt kızlar biz burda ne alaka :joy:

Dahil olmamis olmam görmedigim anlamina gelmiyodur umarim.

Biz dogurmadik ya burasi doguranlarin uygulamasi abla :rofl:

İste sen en ufak ve bize sacma gelen sorulari bile bize sorup ogrendigini soylemis oldugun icin tepkimiz olabilirmi.? Diger tarafta kac kez tepki verildi 2.cocugun bunuda bilmiyo olamazsin diye kötü olan bizdik. Baya baya biliyomussun bisiler bizi yemissin bacım. Ayrica niye zoruna gittiki pespese yorumlari siralamissin​:rofl: sadece bize sormadinmi diye sorduk​:rofl::rofl:

Bazı şeyleri soruyor olman mı:joy: çok merak ediyorum özlem aylardır benim bilmeyip te senin bildiğin ne oldu mesela :thinking: diğer uygulamada mağarada yaşıyormuşsun davranan sensin burda tecrübe li anne gibi davranan sensin, sahi sen hangisisin özlem?