Pudra kullanımı

Kızlarr biliyorum pudra pek tavsiye edilmiyor. Fakat bebeğimin boynu aşırı pişiyor kıpkırmızı oluyor yavrum. Bepantol kullanıyorum ama fayda etmiyor. Sudocrem süreyim diyorum ama onun üzerinde de 3 yaş altına sadece bez kısmına kullanılmalı yazıyor. O yüzden onu kullanmıyorumm. Pudra kullansam nasıl olur ya. Annemlerde hep diyor pudra kullan diye hani kuruttuğu için. Diğer kremler gene sulu bıraktığı için geçirmiyor. Birde annemler bize de hep pudra falan kullanmış ya sıkıntı olcağını sanmıyorum ama önerilmeiidği için kullanmadım henüz. Aranızda kullananlar varmı. Kullanmalı mıyım ya :neutral_face:

Doktorlar kesinlikle önermiyor. Pişik konusunda çok fazla sorun yaşadım ama kaç doktora gittiysem asla kullanma dedi. Mustelanın pişik kremide güzel yada semabed. Sudokreminde içeriği çok iyi değilmiş diye okudum geçenlerde. Doktorum bana hametan yazmışdı oda iyi geliyor. Ama doktora danışmalısın yinede

Pudra solunum yoluyla akciğere taşındığı için pek değil hiç önerilmiyor. Boyun bölgesi olması da riski artırmaz mı:confused: siz bilirsiniz ama öncelikli olarak başka krem seçeneklerine bakın isterseniz

Perşembe kontrole gdieceğiz olmasa doktora danışayım ama sizlerin önerisini de dinlerim. Valla kuzum öyle kızarmış napayım görünce dayanamıyorum

Peki neden oluyor bu durum. Terlemekten vs mi?

Bebeğin boynunu nemli müslin bi bezle silin bebeyağı sürün bebeyağı da pek tavsiye edilmiyor ama ben kullanıyorum kızımında boğazında kızarıklık oluyor dediğim gibi yapıyorum geçiyor ama pudra gerçekten zararlı

Ter değilde kusuyor bazen genelde salya çok akıtıyor silsem de neksdar nemli kaldığı için oluyor sanırım

Ay bilmiyom valla bunu da deniyim ya. Banyo yaptırınca yine rahatlıyor ama ertesi gün gene aynı e hergün hergün yaptıramıyorum erzurum soğuk sonuçta nekadar olsa üşüyor çocuk. Nemli de kalınca oluyor sanırım

Dene faydasını görürsün inşallah

Canım pamuğa gül suyu damlat öyle sil ama saf gül suyu olsun

Korkutmak istemem ama benim akrabam oğluna sürermiş pudra bi gece ateşi hiç düşmemiş havale durumuna gelmiş her bezini açtıkça pudra sürmüş boynuna ensesine de tabi doktor vücudu hava almamış ki hiç diyip kızmıştı derinin nefes almasını engelliyormuş hatta bazen altınj biraz 10 15 dk kadar açık tutub demiş doktor akrabama nefes alsın derisi diye çünkü tek solunumu akciğer ypmazmış deri de solunum yaparmış ki piyasada ki pudralara pek güven yok bence

Ben pişire direk olarak hametan sürüyorum birkaç saate geçiyor hem poposuna hem boynuna

İlk farkettiğimde böyleydi sürdüm sabaha geçti

Ya benimkide aynı böyle işte. Hametanın kremini mi merhemini mi kullanıyorsun

Ay kullanmiyim o zaman iyi olmadığını biliyorum da zaten dedim geçmese son çare onu kullanırdım

Mavi merhem

Bu bize iyi gelmedi ya boyunda kullanmadım da enn ilk başta bez bölgesine kullanmıştım iyi gelmemişti

Ay ben çok memnunum 3.5 aydır 2. Kutum

Hametanın sarı olanı var aşırı ciddi pişiği bile geçirdi. Hala sürerim her gün. Bi doktora sor o şekilde kullanmanı tavsiye ederim

Canım sen beni dinle bak gül suyunu pamuğa dök öyle sil çok iyi geliyor

Evet biliyorum eczanede çalışıyodum zaten ilaçları biliyorum da. İşte merhemi bie iyi.gelöedi diye krem olan sarıyı da almadım daha olmasa birde onu alıp deniyim ya. Bepantol iyi gelmiyor çünkü