Pusette uyutmak doğru mu?

Bebeğim 42 günlük beşiğinde uyumuyo çok ağlıyor pusete koyunca sakinleşip uyuyo ama annem çok kızıyo çocuğu orda yatırma kemikleri eğilir diye sizce de yanlış mı yapıyorum bazen 3 4 saat uyuyo pusrtte

Anneniz hakli olabilir. Bebekler cogu seyi reddeder onemli olan sizin kararlı oluşunuz. 1 hafta icinde her yenilige alisabiliyorlar. İstemediği icin agliyor cunku pusette daha iyi uyuyor ve aglayinca oraya yatiracaginizi biliyor ne kadar bebek olsa da. Siz yataginda uyutmaya gayret edin gerekirse koltukta uyusun ama Puset e alismasin cunku buyuyunce birakmak zorunda kalacaksiniz ve bu sizi daha da zorlicak

Anneniz haklı hem omurga egriligine sebep olabilir hemde bogulma riski var diye biliyorum

Canım benim oğlum da hep pusette yattı uyudu gündüzleri ve geceleri bende yatmasını istemedim orası anne karnı gibi mi hissetti naptı anlamadım şuan 1 yaşında Allah’a şükür hiç bir sıkıntı yaşamadık birazda insanların boş konuşma lafları benimde o bu vesayre herkes kızdı söyledi açıkçası bende istemedim ama çocuk durmuyodu orda rahat ediyodu orda yattı

Kuzenım fizyoterapist bende pusette uyutuyprum 2-3 saatten bişey olmucapını ama çok uzun süre kalırsa sorun olabilceğinş söyledi daldıktan sonra yataga alıp yanını battanıyeyle sarabilirsiniz

Pusetteki sıkışıklık hissini sevdiği için orada uymayı sevıyor. Yarım kundak yapıp yatağında yatırın 2-3 güne alışır

Aynen canım uzun süreli yatışı doktor onermemisti