Rahim ağrısı

Normal doğum yaptım 3 ay önce ilk ay ağrım yoktu şimdi uzun süredir rahmim ağrıyor yani karnımın alt kısmı ağrıyor rahim diye tahmin ediyorum ben bu durumu yaşayan var mı normal midir

Geçen gün bendede oldu baya siddetliydi adet agrisindan biraz fazla ama ertesi güne geçti ayaklarım terliksiz gezdim benimki ondan galiba alt taraf boş bizim yerler buz gibi oluyor o yüzden usuttum diye dusunuyorum

Bende dikkat ediyim çok mantıklı valla teşekkür ederim

Rica ederim :heart: