Normal doğum yaptım 3 ay önce ilk ay ağrım yoktu şimdi uzun süredir rahmim ağrıyor yani karnımın alt kısmı ağrıyor rahim diye tahmin ediyorum ben bu durumu yaşayan var mı normal midir
Geçen gün bendede oldu baya siddetliydi adet agrisindan biraz fazla ama ertesi güne geçti ayaklarım terliksiz gezdim benimki ondan galiba alt taraf boş bizim yerler buz gibi oluyor o yüzden usuttum diye dusunuyorum
Bende dikkat ediyim çok mantıklı valla teşekkür ederim
Rica ederim ![]()