Reflü için hangi ilaçları kulaniyorsunuz yada kullandınız
Bana doktorum gaviscon vermişti ama kızım kesinlike içmedi veriyodum direk yutmadan çıkartı hep bende pes ettim vermiyorum
Bizde motis kullandik ama 2 gün bir fayda gormedim
Ya bende işte 2 gün yine zar zor verdim faydası olmadı zaten çoğusunu çıkarıyodu. Baktım yutmuyor faydası da yok kestim napim
Gastrotuss baby kullaniyorum
Faydasını gördünüz mü
Evet gördüm rahat ediyor uyuyor
Kızlar doktorlarımız reflüye nasıl karar verdi. Benim kızımda kusma filan yok 4. ay muayenesinde boğazı yumuşak tükürüğünü, emerken sütü boğazına kaçırır öksürür ilaç yazıyorum dedi. Reflü ilacı yazmış “gastrotuss” u reflü yatağında yatırın dedi reflüyle ne alaka anlayamadım
Brnimki kusmaktan mahvoluyor inede vermedk ilac
Yillardir gaviscon tablet kullaniyordum
Oglanda infacol kullandim biberona koyuyordum
Ictige sude 5 damla
Emin ol dedi biberonun bos olduguna koyabilirsin dedi.