Reflü ilacı

Reflü için hangi ilaçları kulaniyorsunuz yada kullandınız

Bana doktorum gaviscon vermişti ama kızım kesinlike içmedi veriyodum direk yutmadan çıkartı hep bende pes ettim vermiyorum

Bizde motis kullandik ama 2 gün bir fayda gormedim

Ya bende işte 2 gün yine zar zor verdim faydası olmadı zaten çoğusunu çıkarıyodu. Baktım yutmuyor faydası da yok kestim napim

Gastrotuss baby kullaniyorum

Faydasını gördünüz mü

Evet gördüm rahat ediyor uyuyor

Kızlar doktorlarımız reflüye nasıl karar verdi. Benim kızımda kusma filan yok 4. ay muayenesinde boğazı yumuşak tükürüğünü, emerken sütü boğazına kaçırır öksürür ilaç yazıyorum dedi. Reflü ilacı yazmış “gastrotuss” u reflü yatağında yatırın dedi reflüyle ne alaka anlayamadım

Brnimki kusmaktan mahvoluyor inede vermedk ilac

Yillardir gaviscon tablet kullaniyordum
Oglanda infacol kullandim biberona koyuyordum
Ictige sude 5 damla
Emin ol dedi biberonun bos olduguna koyabilirsin dedi.