Reflü yatağı kullanımı

Kızlar bebeğim 10 günlük bu dikdörtgen eğimli olan reflü yatağını kullanıyoruz. hep bu yatakta uyuyor. acaba sürekli bu yatakta uyuması sorun yaratır mı arada normal düz park yatağa mı yatırmalıyım. ne diyorsunuz?

sorun olacağını sanmıyorum Reflü varsa bebekte devam edebilirsin bence

Ben 2,5 ayllıkken başladım hep reflü yatağında yatırdım

Biz doğduğundan beri 3. Ayına kadar onda yatırdık bir sorun olmadı aksine kusmadı da bebeğim baştan önemli almayı sevenlerdenim bir sorun olmaz . Yastık kullanmayın sadece yeterli

1 haftalikken 6 aya kadar kullandim reflu yatigini uykuya dalinca besige koyardim cabuk atlatti 4 aya kadar uyku sorunumuz vardi.bebekler besigi cok sevmez demisti ebem besik buyuk ve anne karni dar 34 derece derdi uyumadan termos koyardi